a
Zasady korzystania z obiadów oraz wnoszenia opłat za obiady w roku szkolnym 2021/2022
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 im. Jana Pawła II w Radomiu
a
Zasady korzystania z obiadów oraz wnoszenia opłat za obiady w roku szkolnym 2021/2022
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 im. Jana Pawła II w Radomiu
a
1. Zapisu ucznia/pracownika na obiady dokonuje się po wniesieniu opłaty za dany miesiąc z góry.
2. Z uwagi na stan pandemii zaleca się dokonywanie opłat przelewem, tylko w wyjątkowych uzasadnionych przypadkach można dokonać opłaty w kasie szkoły.
3. Opłat za obiady dokonuje się z góry w kasie szkoły lub na konto zgodnie z poniższymi zasadami:
a) KASA PSP Nr 14 czynna:
w dniach (roboczych) | w godzinach | opłata za: |
01-03.09.2021 r. | 7.00 – 16.00 | wrzesień 2021 r.
(obiady od 06.09.2021 r.) |
20-24.09.2021 r. | 8.00-10.00 12.00-15.30 |
październik 2021 r. |
18-22.10.2021 r. | jak wyżej | listopad 2021 r. |
22-26.11.2021 r. | jak wyżej | grudzień 2021 r. |
03-05.01.2022 r. | jak wyżej | styczeń 2022 r.
(obiady od 07.01.2022 r.) |
luty 2022 r. | ||
16-22.02.2022 r. | jak wyżej | marzec 2022 r. |
21-25.03.2022 r. | jak wyżej | kwiecień 2022 r. |
20-26.04.2022 r. | jak wyżej | maj 2022 r. |
16-20.05.2022 r. | jak wyżej | czerwiec 2022 r. |
a
b) KONTO PSP Nr 14: Pekao S.A. II o/Radom 43 1240 3259 1111 0010 0589 4056
– na przelewie należy podać miesiąc, za który wnoszona jest opłata oraz – w przypadku ucznia – klasę, imię i nazwisko;
– przelew należy wysłać najpóźniej na 2 dni przed zamknięciem kasy w danym miesiącu
– w razie opóźnienia przelewu – należy jak najszybciej dostarczyć potwierdzenie przelewu (osobiście, faxem lub na e-mail: obiady@psp14.radom.pl); w takim wypadku wpisania ucznia na listę uprawnionych do korzystania z obiadów dokonuje się z opóźnieniem jedno- lub dwudniowym.
4. Odpisów z obiadów z tytułu nieobecności w szkole dokonuje się najpóźniej dzień wcześniej do godziny 12-ej, u intendenta szkoły: tel. 048 363 22 15 (sekr.) wew. 105, e-mail obiady@psp14.radom.pl
5. Odpisy są rozliczane po zakończeniu danego miesiąca z najbliższej opłaty za obiady.
6. Od klasy czwartej szkoły podstawowej uczniowie wchodzą na stołówkę za okazaniem karnetu. W przypadku obiadów opłaconych przelewem – karnety są przekazywane uczniom za pośrednictwem wychowawców najpóźniej 1-go dnia roboczego danego miesiąca do godz. 12-ej. W razie braku karnetu można przedstawić dowód opłaty za obiady (kwitariusz przychodowy lub potwierdzenie przelewu). Istnieje również możliwość sprawdzenia uprawnienia do korzystania z obiadu przez osobę dyżurującą na stołówce na liście obiadowej. Nie wydaje się duplikatów zagubionych karnetów!
7. W razie przyznania dofinansowania do obiadów z pomocy społecznej rodzice/opiekunowie zobowiązani są niezwłocznie dostarczyć stosowną decyzję do Sekretariatu szkoły.
8. Wysokość stawki obiadowej za jeden obiad dwudaniowy wynosi:
a) dla ucznia – 5,00 zł,
b) dla pracownika – 12,00 zł.
9. Wysokość stawek miesięcznych będzie każdorazowo podawana w terminach pracy kasy na drzwiach wejściowych do szkoły, na stronie www.psp14.radom.pl oraz w dzienniku elektronicznym; w przypadku nadpłaty/odpisów – wysokość opłaty należy uzgodnić z kasjerką: tel. 048 363 22 15 (sekr.) wew. 112, e-mail obiady@psp14.radom.pl
10. W zakresie nieuregulowanym w powyższych Zasadach zastosowanie ma Regulamin stołówki szkolnej, dostępny na stronie internetowej szkoły.
a