a

Stawka za jeden obiad dwudaniowy wynosi 7,00 zł.

Kwota za listopad 2025 r. wynosi 133,00 zł (za 19 dni).

Warunkiem zapisu na obiady jest wniesienie opłaty z góry.

Preferowaną formą płatności jest przelew.

a

W celu rozliczenia odpisów z obiadów za wrzesień 2025 r. prosimy o wcześniejsze ustalenie kwoty opłaty za listopad 2025 r. z pracownikiem Kasy telefonicznie (48 363-22-15 wew. 112) lub mailowo (obiady.psp14@op.pl).

a

Przelewu należy dokonać najpóźniej do dnia 28.10.2028 r. włącznie na konto PSP Nr 14:

Pekao S.A. II oddział w Radomiu

nr 43 1240 3259 1111 0010 0589 4056

Na przelewie należy podać klasę, imię i nazwisko ucznia oraz miesiąc, za który wnoszona jest opłata.

a

W razie przelania płatności po dniu 28.10.2025 r. – prosimy o niezwłoczne dostarczenie potwierdzenia przelewu osobiście, faxem – (48) 363-22-15 lub na adres e-mail – obiady.psp14@op.pl

a

Opłaty za obiady można w KASIE PSP Nr 14:

w dniach 20.10.2025 r. – 24.10.2025 r. w godzinach 08:00-10:00, 12:00-15:30

a

Przypominamy, że odpisy z obiadów należy zgłaszać dzień wcześniej do godz. 12-ej (w piątek – jeśli odpis dotyczy poniedziałku) – telefonicznie (48 363-22-15 wew. 105) lub mailowo na adres obiady.psp14@op.pl (prosimy nie używać do tego LIBRUSA !).

Copyright © 2020

Skip to content