Nasza Szkoła nominowana do tytułu „Szkoła równych szans”
a
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 14 Integracyjna im. Jana Pawła II w Radomiu została nominowana do tytułu „Szkoły Równych Szans” w Ogólnopolskim Konkursie Edusensus Education Award 2024.
Znaleźliśmy się w gronie 20 szkół z całej Polski zakwalifikowanych do II etapu konkursu.
Do 30 września trwa głosowanie na najlepszą szkołę, która dba o potrzeby wszystkich uczniów.
Od WAS zależy, czy to właśnie PSP Nr 14 Integracyjna otrzyma ten zaszczytny tytuł.
a
Nie zwlekaj – ZAGŁOSUJ!!!
Znajdź nas na Facebooku – znajdź plakat informacyjny.
Kliknij w podany link: https://www.nowaera.pl/edusensus-awards/szkola-rownych-szans-od251-glosowanie – poszukaj naszej szkoły – zagłosuj
lub
w wyszukiwarce wpisz: EDUSENSUS EDUCATION AWARDS 2024 Nowa Era – Głosowanie – Szkoła równych szans ponad 250 uczniów – Poszukaj naszej szkoły – zagłosuj
a
aa
a
aa
a
a
Szkoła równych szans (ponad 250 uczniów)
To placówka:
– w której uczy się w bieżącym roku szkolnym ponad 250 uczniów,
– która:
- dba o potrzeby, komfort i bezpieczeństwo wszystkich uczniów,
- wdraża ideę rzeczywistej edukacji włączającej, budując atmosferę pomocy, wsparcia i zrozumienia dla różnic, a także przyczynia się do budowania społeczeństwa obywatelskiego,
- aktywnie szuka możliwości poprawy jakości kształcenia uczniów o indywidualnych potrzebach edukacyjnych, poprzez współpracę z innymi podmiotami, pos/zukiwanie nowych narzędzi, pomocy i metod pracy lub inwestowanie w rozwój kompetencji nauczycieli,
- skupia się na rozwoju infrastruktury, ze szczególnym uwzględnieniem stosowania nowych technologii w nauczaniu i terapii, a także wszystkich rozwiązań służących uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
a
a
a
VR-Edu Innowator
Ta kategoria konkursu jest dedykowana nauczycielom, którzy mają gotowość do odkrywania i wykorzystywania najnowszych narzędzi edukacyjnych. Szukamy kreatywnych umysłów, które potrafią przenieść lekcje na nowy poziom, tworząc interaktywne doświadczenia za pomocą nowych technologii.
Poszukujemy nauczycieli, którzy z odwagą wkraczają w świat VR na zajęciach lekcyjnych, kółkach zainteresowań. Wykorzystują wirtualną rzeczywistość jako narzędzie edukacyjne, pobudzające wyobraźnię, rozwijające kreatywność i umożliwiające eksplorację zagadnień w nowatorski sposób.
Szukamy nauczyciela, który posiada:
- umiejętność twórczego wykorzystania technologii VR w celu urozmaicenia lekcji i angażowania uczniów,
- zdolność do budowania pozytywnych relacji i wspierania uczniów w zdobywaniu nowych umiejętności za pomocą VR,
- umiejętność przekazywania wiedzy w sposób przystępny i atrakcyjny dla uczniów.
a
a
a