a

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 14 Integracyjna im. Jana Pawła II w Radomiu została nominowana do tytułu „Szkoły Równych Szans” w Ogólnopolskim Konkursie Edusensus Education Award 2024.

Znaleźliśmy się w gronie 20 szkół z całej Polski zakwalifikowanych do II etapu konkursu.

Do 30 września trwa głosowanie na najlepszą szkołę, która dba o potrzeby wszystkich uczniów.

Od WAS zależy, czy to właśnie PSP Nr 14 Integracyjna otrzyma ten zaszczytny tytuł.

a

Nie zwlekaj – ZAGŁOSUJ!!!

Znajdź nas na Facebooku – znajdź plakat informacyjny.

Kliknij w podany link: https://www.nowaera.pl/edusensus-awards/szkola-rownych-szans-od251-glosowanie – poszukaj naszej szkoły – zagłosuj

lub

w wyszukiwarce wpisz: EDUSENSUS EDUCATION AWARDS 2024 Nowa Era – Głosowanie – Szkoła równych szans ponad 250 uczniów – Poszukaj naszej szkoły – zagłosuj

a

aa

a

aa

a

a

Szkoła równych szans (ponad 250 uczniów)


To placówka:

– w której uczy się w bieżącym roku szkolnym ponad 250 uczniów,

– która:

  • dba o potrzeby, komfort i bezpieczeństwo wszystkich uczniów,
  • wdraża ideę rzeczywistej edukacji włączającej, budując atmosferę pomocy, wsparcia i zrozumienia dla różnic, a także przyczynia się do budowania społeczeństwa obywatelskiego,
  • aktywnie szuka możliwości poprawy jakości kształcenia uczniów o indywidualnych potrzebach edukacyjnych, poprzez współpracę z innymi podmiotami, pos/zukiwanie nowych narzędzi, pomocy i metod pracy lub inwestowanie w rozwój kompetencji nauczycieli,
  • skupia się na rozwoju infrastruktury, ze szczególnym uwzględnieniem stosowania nowych technologii w nauczaniu i terapii, a także wszystkich rozwiązań służących uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

a

a

a

VR-Edu Innowator

Ta kategoria konkursu jest dedykowana nauczycielom, którzy mają gotowość do odkrywania i wykorzystywania najnowszych narzędzi edukacyjnych. Szukamy kreatywnych umysłów, które potrafią przenieść lekcje na nowy poziom, tworząc interaktywne doświadczenia za pomocą nowych technologii.
Poszukujemy nauczycieli, którzy z odwagą wkraczają w świat VR na zajęciach lekcyjnych, kółkach zainteresowań. Wykorzystują wirtualną rzeczywistość jako narzędzie edukacyjne, pobudzające wyobraźnię, rozwijające kreatywność i umożliwiające eksplorację zagadnień w nowatorski sposób.

Szukamy nauczyciela, który posiada:

  • umiejętność twórczego wykorzystania technologii VR w celu urozmaicenia lekcji i angażowania uczniów,
  • zdolność do budowania pozytywnych relacji i wspierania uczniów w zdobywaniu nowych umiejętności za pomocą VR,
  • umiejętność przekazywania wiedzy w sposób przystępny i atrakcyjny dla uczniów.

a

a

a

 

Copyright © 2020

Skip to content