Produkty końcowe po pierwszym roku projektu

    Podczas trwania pierwszego roku projektu powstały prezentacje multimedialne na następujące tematy: -prezentacja każdej ze szkół; -debata na temat systemów oceniania; - ankieta dotycząca badania godzin pracy uczniów i jej rezultaty. Prezentacje te stanowiły punkt wyjścia do dyskusji na powyższe tematy.

    Au cours de la premiere année du projet nous avons realisé présentations multimedia sur les sujets: -présentation de chaque établissement, -le débat sur le systeme d’évaluation;-le questionnaire sur les horaires et l’emploi du temps des éleves et les résultats de ce questionnaire. Les présentations ont été le point de départ pour évoquer une discussion sur ces sujets.

    1. Prezentacje multimedialne na temat systemu oceniania w poszczególnych szkołach:

    Polska - przykładowe slajdy:

 

       

 

    Prezentacja do pobrania

 

    Francja - przykładowe slajdy:

 

 

 

 

 

 

    Prezentacja do pobrania

 

    Rumunia - przykładowe slajdy:

 

       

 

    Prezentacja do pobrania

 

    2. Prezentacje przedstawiające wyniki ankiety dotyczącej rozkładu czasu uczniów w poszczególnych szkołach:

 

    W pierwszym roku trwania projektu powstały również dwa magazyny. Stanowią one formę podsumowania naszej pracy, realizacji zadań wytyczonych na ten rok, ukazują różnice i podobieństwa w szkolnych systemach edukacyjnych krajów, jak również zawierają relacje z trzech wizyt roboczych jakie miały miejsce we Francji, Polsce i Rumunii . Magazyny były redagowane przez uczniów i nauczycieli w trzech językach: polskim, rumuńskim i francuskim.

    Au cours de la premiere année du projet nous avons realisé deux magazines. Les magazines rendent compte de trois réunions de projet, qui ont eu lieu en France, Pologne et Roumanie. Ils montrent les différences et les ressemblances de nos systemes éducatifs, représentent une forme du bilan de notre travail. Les magazines ont été rédigés par les éleves et les professeurs en trois langues: fran?ais, polonais, roumain.

 

    3. Czasopisma:

    Relacja z działań projektowych - Magazyn nr 1

    Relacja z działań projektowych - Magazyn nr 2

 

    Album fotograficzny jest efektem wspólnej pracy uczniów ze szkół partnerskich. Powstał podczas wizyty w Rumunii, podsumowującej pierwszy rok pracy nad projektem. Album zawiera fotografie przedstawiające życie szkół, obchody szkolnych i państwowych uroczystości, najważniejsze tradycje szkolne. Materiał tam zawarty opracowany jest w trzech językach.

    L’album photographique est un effet du travail commun des éleves des écoles partenaires. On a élaboré cet album pendant la réunion du projet en Roumanie. Il se compose des photographies de la vie scolaire, des images des célebrations de fetes scolaires et étatiques qui ont lieu dans chaque établissement, des photographies les plus importantes traditions scolaires. Les photos sont décrites en trois langues: fran?ais, polonais, roumain

 

    4. Fragmenty albumu przedstawiające tradycje szkolne w Polsce, Rumunii i Francji

 

       

 

    Film : „Nasze tradycje” stanowi relację z życia szkoły, przedstawia najważniejsze tradycje szkolne. Film zawiera elementy fotoreportażu. Komentarz do filmu został opracowany w języku polskim, francuskim i angielskim.

    Film :”Nos traditions”fait une relation de la vie de l’ école polonaise, montre l es plus importantes traditions scolaires. Les élements du photoreportage sont inclus dans ce film. Le commentaire est élaboré en polonais, francais et anglais.

 

    5. Fragment filmu pt."Nasze tradycje"

 

  fragment filmu

 

    Zainteresowanych obejrzeniem filmu w całości prosimy o kontakt: kliknij