Kasa Zespołu Szkół Integracyjnych

Zasady korzystania z obiadów oraz wnoszenia opłat za obiady

 w roku szkolnym 2014/2015

w Zespole Szkół Integracyjnych im. Jana Pawła II w Radomiu

 

  1. Zapisu dziecka na obiady dokonuje się razem z wniesieniem opłaty za dany miesiąc z góry. Brak wpłaty w terminie jest równoznaczny z rezygnacją z obiadów.
  2. Opłat za obiady dokonuje się z góry w kasie szkoły lub na konto zgodnie z poniższymi zasadami:

 

a) Kasa ZSI czynna:

w miesiącu w dniach w godzinach
wrzesień 2014
(obiady od 08.09)
02-05.09.2014 8.00-16.00 z tym że 05.09.2014

do godz. 12.00

październik 2014 8.00-10.00

12.00-15.30

listopad 2014 18-24.10.2014 jak wyżej
grudzień 2014 18-24.11.2014 jak wyżej
styczeń 2015 02-09.01.2015 8.00-16.00 z tym że 09.01.2015

do godz. 12.00

luty 2015 8.00-10.00

 12.00-15.30

marzec 2015 18-24.02.2015 jak wyżej
kwiecień2015 18-24.03.2015 jak wyżej
maj 2015 14-20.04.2015 jak wyżej
czerwiec 2015 18-24.05.2015 jak wyżej

 

b) KONTO ZSI: PKO S.A. II o/Radom 43 1240 3259 1111 0010 0589 4056

- przelew należy przesłać najpóźniej na 2 dni przed zamknięciem kasy w danym miesiącu, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym kwoty z kasjerką !!! z podaniem klasy i nazwiska dziecka oraz miesiąca za który wnoszona jest opłata.

- w razie opóźnienia przelewu – o terminie wpisania ucznia na listę uprawnionych do korzystania z obiadów na dany dzień decyduje dzień i godzina otrzymania przez kasjerkę lub intendentkę pisemnego potwierdzenia wykonania przelewu lub informacji na wyciągu bankowym o wpływie należności na konto ZSI, zgodnie z zasadą, że intendentka dokonuje podliczenia uprawnionych do obiadów na dany dzień - dzień wcześniej o godz. 12-ej

  1. Odpisów z obiadów z tytułu nieobecności dziecka w szkole dokonuje się najpóźniej dzień wcześniej do godziny 12-ej, osobiście lub telefonicznie u intendentki:

    tel. 48 363 22 15 (sekr.) wew. 105

  1. Odpisy są rozliczane po zakończeniu danego miesiąca z najbliższej opłaty za obiady.
  1. Od klasy czwartej szkoły podstawowej uczniowie wchodzą na stołówkę za okazaniem karnetu. W razie braku karnetu można przedstawić dowód opłaty za obiady w kasie (kwitariusz przychodowy) lub przelewem na konto (potwierdzenie przelewu – z adnotacją i podpisem kasjera). Istnieje również możliwość sprawdzenia uprawnienia do korzystania z obiadu przez osobę dyżurującą na stołówce na liście obiadowej. Duplikatów zagubionych karnetów nie wydaje się!!!
  1.  W razie przyznania dofinansowania do obiadów z pomocy społecznej rodzice/opiekunowie zobowiązani są do jak najszybszego dostarczenia stosownej decyzji do Kasy lub intendentki.
  1.  Wysokość stawki obiadowej: za jeden obiad dwudaniowy – 4,00 zł.
  1.  UWAGA! Nieterminowość wnoszenia opłat dezorganizuje pracę Działu Kadr, Księgowości, Kasy oraz intendenta, powoduje nieporozumienia, pomyłki na listach uprawnionych do korzystania z obiadów oraz w naliczaniu odpłatności!